Spletna trgovina PlayGame omogoča sklenitev nakupne pogodbe preko spletnih strani (na daljavo, le v slovenskem jeziku), vpogled v seznam izdelkov, njihove cene ter tehnične specifikacije.
Svoje naročilo lahko pošljete prodajalcu, ki bo preveril cene, dobavljivost izdelkov iz zaloge in vam željeno blago poslal po pošti.
CENIK POšTNIH STORITEV V EURIH Z DDV:
Stroški PAKETEK.si po povzetju/odkupnina/predračun. | |
Od 0kg do 10kg: 3.90€ | |
Stroški GLSja po povzetju/odkupnina/predračun. | |
Od 0kg do 10kg Cena: 4,20€ | |
Stroški Pošte Slovenije po povzetju/odkupnina/predračun. | |
Od 0kg do 10kg od 4,50EUR do 7,40€ |
PLAčILO PO POVZETJU Z GOTOVINOPošta Slovenije, GLS, banke in mobilni operaterji uporabnikom za vsako plačilo obračunajo provizijo skladno s svojim cenikom. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov in Playgame storitev. Provizija za poštno nakaznico je 0,96 eur.
Paket boste prejeli po pošti, vrednost pošiljke skupaj s stroški pošiljanja poravnate pri poštarju. če vas takrat ne bo doma, vam pustijo obvestilo o prispelem paketu. Na pošti vas bo paket čakal še 15 dni. Na ustreznem okenčku plačate vrednost pošiljke skupaj z stroški poštnine.
PLAčILO S PREDHODNIM NAKAZILOM NA TRANSAKCIJSKI RAčUN
Naročeno blago lahko na katerikoli banki ali Pošti Slovenije plačate z nakazilom na naš transakcijski račun št. 02970-0258708574 pri NLB. Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega sporočila ali predračuna potem, ko oddate naročilo. Pri plačilu obvezno navedite točen sklic. Dobavni rok prične teči z dnevom zaznave prejema sredstev na naš račun.
Skupaj z naročenim blagom po plačilu odkupnine prejmete tudi račun, ki velja kot potrdilo o sklenjeni kupčiji in z njim lahko uveljavljate garancijo. Kopija računa se nahaja tudi v naši trgovini.
DOBAVA-DOSTAVA
Vso blago, ki je na zalogi, pošljemo iz naše trgovine v roku 1-14 delovnih dni. če blaga ob strankinem naročilu ni na zalogi, je rok dostave 14-21 delovnih dni, šteto od dneva potrditve vašega naročila. V vsakem primeru bo kupec obveščen po elektronski pošti o roku dobave izdelkov, ki niso na zalogi. Izdelki bodo dostavljeni preko Pošte Slovenije in se zaračunavajo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije, ki ga najdete zgoraj.VELJAVNOST PONUDBE IN CENE Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba v e-trgovini posodablja in spreminja pogosto in hitro ter brez predhodnega obvestila. Zato velja, da sta ponudba in cena artikla v trenutku potrditve uporabnika spletnega naročila zgolj informativna in nimata vnaprej določene veljavnosti. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve ponudnika. Uporabnik po potrditvi spletnega naročila prejme obvestilo z informativnim predračunom in dobavnim rokom za izbrano blago. V kolikor se zgodi, da se cena spremeni med obdelavo naročila oziroma se cena spremeni, ker izdelka ni na zalogi, se o tem nemudoma obvesti kupca, hkrati pa se mu omogoči takojšnji odstop od nakupa. če so izpolnjeni vsi pogoji nato ponudnik pošlje uporabniku oziroma kupcu potrditev naročila. Vse cene so v Evrih in vključujejo 22 % davek na dodano vrednost DDV. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine razen če ni to drugače navedeno pri opisu izdelka ali storitve.
VELJAVNOST PONUDBE OZ. CENE
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila, razen če ne gre za morebitno napako, o kateri pa je dolžan ponudnik stranko obvestiti. Vse cene vključujejo DDV. Cene se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini WWW.PLAYGME.SI. Slike izdelkov so lahko samo simbolične in ne odražajo v celoti dejanskega stanja.
VARSTVO POTROšNIKA
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot)
Varnost nakupa zagotavljamo z upoštevanjem vseh zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov. Zakon o varstvu potrošnikov (Ur. List RS, št. 20/98, 110/02) v prvem odstavku 43. člena določa, da pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dnevih podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Blago mora potrošnik vrniti v 30 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške. Prav tako se šteje za odstop od pogodbe, če potrošnik vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (14 dni) brez posebnega sporočila o odstopu.
VARNOST PODATKOV POTROšNIKA:
Podjetje, trgovina in storitve z igralnimi komzolami, Damjan Šimenc s.p., uporabnikom zagotavlja varovanje vseh njihovih osebnih podatkov. Vsi posredovani osebni podatki uporabnikov so namenjeni izključno uporabi v spletni trgovini www.playgame.si ter administraciji storitve, te podatke pa bomo uporabljali ali razkrili le za namene, zaradi katerih jih je z vašim privoljenjem zbirala oziroma na zahtevo uradnih organov Republike Slovenije.
ARHIV:
Pogodba (račun) bo shranjen na sedežu prodajalca v skladu s predpisi o arhiviranju dokumentov. Skupaj z naročenim blagom po plačilu odkupnine prejmete tudi račun, ki velja kot potrdilo o sklenjeni kupčiji in z njim lahko uveljavljate garancijo. Kopija računa se nahaja tudi v naši trgovini.
GARANCIJA:
Kupec na lastne stroške pošlje izdelek z napako v garancijskem roku na naslov prodajalca. Izdelki morajo biti v originalni embalaži in ustrezno zapakirani. Prodajalec ne odgovarja za morebitne poškodbe nastale pri dostavi izdelka na njegov naslov. Priložena morata biti kopija računa in pisna obrazložitev napake. Ob ugotovitvi, da je reklamacija upravičena, bo izdelek zamenjan ali popravljen ter na strošek prodajalca poslan kupcu. če je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo izdelek poslan nazaj kupcu v njegovem strošku.
Pošiljke pošljite na naslov:
Trgovina in storitve z igralnimi konzolami
Damjan Šimenc s.p.
Dule 23
8351 Straža
Prodajalec ne odgovarja za morebitne poškodbe ali škodo, nastalo zaradi nepravilne oz. malomarne uporabe prodajalčevih izdelkov.
POGOJI ZA UVELJAVITEV GARANCIJE:
1. Garancija velja, če poleg pokvarjenega proizvoda priložite pravilno izpolnjen garancijski list ali račun!
2. Naša dobaviteljska podjetja ne bdoo povrnile škode ali pokrival stroškov, ki bi nastali zaradi prilagoditve aparata državnim tehničnim ali varnostnim predpisom v državi, kjer je bil proizvod prodan, če ni dal pisne izjave, da se prilagoditev lahko opravi. Soglasje velja samo za državo v kateri je bil aparat prvič prodan.
3. Garancija ne velja, če sta tip ali serijska številka aparata izbrisana, zamenjana ali nečitljiva.
4. Garancija ne zajema naslednjih posegov:
a) Vzdrževanje, popravilo, ali zamenjava delov zaradi normalne obrabe.
b) Katerakoli prilagoditev ali spremebo, ki bi izboljšala namen proizvoda, ki ni opisan v navodilih za uporabo, razen če da proizvajalec pisno privolitev za izvedbo takšne spremembe.
c) Popravilo škode, ki je nastala zaradi:
1) Nepravilne uporabe, ki vključuje vendar ni omenjena na
a) nezmožnosti uporabe izdelka v njegove normalne namene ali v skladu s proizvajalčvimi navodili za pravilno uporabo in vzdrževanje, in
b) priključitev ali uporabo izdelka na način, ki ni v skladu s tehničnimi ali varnostnimi standardi in
c) neprimerne ali nepravilne inštalacije software-a.
2) Popravila, ki jih je opravila nepooblašcena oseba
3) Nesreče, strele, vode, ognja ali kateregakoli vzroka, ki ga proizvajalec ne more nadzorovati.
4) Transporta, razen če je transport opravil pooblašceni servis
5) Napak na sistemu, na katerega je proizvod priključen.
Naslov za vračilo blaga prodajalcu je:
Trgovina in storitve z igralnimi konzolami, Damjan Šimenc s.p., Dule 23, 8351 Straža
če boste imeli še kakšna dodatna vprašanja, pa nas lahko kontaktirate na naše telefonske številke, ter e-mail naslov: 031-434-225 – Damjan ali 031-522-394 – Tadej, info@playgame.si
MNENJA IN PRITOŽBE UPORABNIKOV:
Uporabnik svoja mnenja, povpraševanja, komentarje, pripombe, zagovore, izjave in ugovore naslavlja na sedež: Trgovina in storitve z igralnimi konzolami, Damjan Šimenc s.p., Dule 23, 8351 Straža ali na naš e-mail naslov: 031-434-225 – Damjan info@playgame.si
Morebitne pritožbe upravljalec rešuje prednostno in v duhu dobrega poslovnega sodelovanja. V ta namen bo upravljalec kupcu v roku najkasneje 8 dni od prejetja pisne pritožbe potrdil, da je prejel njegovo pritožbo, ter ga obveščal o poteku postopka ter o predvidenem času obravnave.
KAJ POMENI, ČE IZDELEK NIMA DOLOČENE CENE (cena 0,00 eur):
Če izdelek nima določene cene to pomeni, da izdelka bodisi ni na zalogi, da je nedobavljiv, ali da se čaka, da mu ceno določijo proizvajalci. če naročite izdelek, ki nima cene, Vas bomo poklicali, ter se dogovorili kako s prevzemom, ali pa Vam bomo obrazložili, kdaj bo izdelek na naših prodajalnih policah.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov Skladno z zakonskimi normativi Damjan Šimenc s.p.. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Damjan Šimenc s.p. , kot ponudnik omogoča spletno prodajo in na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
PREVERJANJE NAROčILA
Preden bomo paket poslali do vas, Vas bomo poklicali ali obvestili preko elektronske pošte, zato bodite pozorni na to, da pustite svojo kontaktno številko ali elektronski naslov ob naročilu. Hvala!